Pristatymo taisyklės
1.1. Pirkėjas, įsigydamas prekes interneto parduotuvėje kepykla24.lt, gali pasirinkti prekių pristatymo būdą: prekių pristatymo paslaugą per paprastą kurjerį arba DPD fresh.
1.2. Prekių pristatymo paslauga:
1.2.1. Pirkėjas, pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja pateikti tikslų prekių pristatymo adresą;
1.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui;
1.2.3. prekes gali pristatyti pats Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas;
1.2.4. prekių pristatymo mokestis 3,00 eur, jei krepšelio suma nesiekia 50 eur; arba DPD Fresh paslauga 4,00 eur jeigu krepšelio suma nesiekia 100 eur
1.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
1.4. Gavęs prekes Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti apžiūrint prekių išorę) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra pažeista (-os) ir (ar) prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės (-ių) pažeidimo (neatitikimo) aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.
1.5. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad interneto parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
1.6 Prašome atkreipti dėmesį, kad išimtiniais atvejais mes galime nepristatyti Jūsų užsakymo, jeigu prekių atsargų tinkamai ar laiku nepristato mūsų tiekėjai, nepaisant to, kad iš savo pusės mes laikėmės tinkamos užsakymų praktikos (sutampantis pakaitinis sandoris). Šios išimties taikymui mes negalime būti laikomi teisiškai atsakingi už tai, kad prekės neprieinamos, ir turime Jus nedelsiant informuoti apie situaciją. Be to, mes neturime būti prisiėmę su užsakytomis prekėmis susijusios įsigijimo rizikos. Jei prekės neprieinamos, mes nedelsdami grąžinsime visus Jūsų atliktus mokėjimus.
1.7 Pirkėjas yra visiškai atsakingas už prekių tinkamumą vartoti jeigu pasirinko priatstymo būdą per paprastą kurjerį ar paštomatą.